راه اندازی کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی خود را با سرمایه کم راه اندازی کنید.

امروزه کسب و کارها به سرعت در حال بزرگ شدن هستند و میتوان  گفت تنها عامل این رشد، پیشرفت شگفت انگیز تکنولوژی است.

با وارد شدن آسان تکنولوژی به زندگی ما، کسب و کارهای اینترنتی متولد شدند و حالا میبینیم که بزرگترین کسب و کارهای جهان، اینترنتی هستند. امروزه اینترنت بهترین حوزه برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی با سرمایه کم است.

چرا باید کسب و کارمان را اینترنتی کنیم؟

شما به دنبال ایده‌های کسب و کار هستید تا درآمد بیشتری را کسب کنید؟

اینترنت فرصت‌های زیادی برای شروع کسب و کار یا پیدا کردن شغل‌های مناسب را فراهم می‌کند. در اینجا، ما برخی از ایده‌های اثبات‌شده و آسان برای شروع کسب و کار اینترنتی را معرفی می‌کنیم.

امروزه این تکنولوژی‌های جدید هزاران شغل جدید و فرصت‌های کسب و کار را ایجاد کرده‌اند. در حال حاضر شروع تجارت آنلاین آسان‌تر از همیشه است.

شما می‌توانید به راحتی و از خانه خود، تنها با یک کامپیوتر و اتصال به اینترنت کسب و کار آنلاین خود را راه‌اندازی کنید و به درآمد برسید.

شروع کسب و کار آنلاین نیاز به سرمایه‌گذاری مقدار زیادی پول ندارد و شما با هزینه‌ی بسیار کم می‌توانید به درآمد برسید.

البته باید گفت که برای موفقیت به تلاش شما نیاز داریم

چند ایده‌ی کسب و کار اینترنتی با سرمایه کم

ایده اول:
یک وبلاگ بسازید و به کسب و کار اینترنتی بپردازید
.

وبلاگ نویسی یکی از موفق‌ترین راه‌ها برای شروع کسب و کار با سرمایه کم است. وبلاگ نویسانی مانند دارن رووسه، جان لی دوماز و پت فلین درآمد شش رقمی را تولید می‌کنند. بنیان‌گذار wpbeginner، سید بلخی، با همین روش یک کسب و کار هشت رقمی را ایجاد کرده که فقط با یک وبلاگ آغازشده است. هزاران نفر از وبلاگ نویسان نیز وبلاگ‌های بسیار موفق خود را به‌عنوان کسب و کار تمام‌وقت خود، اجرا می‌کنند. این موضوع در مورد وبلاگ نویسان ایرانی کاملاً صدق می‌کند. سایت متمم نمونه بارز در ایران است که درآمد 8 رقمی دارد.

حال شاید به این فکر کنید که چگونه این کار را انجام دهید و شاید در نگاه اول درک این موضوع برایتان سخت باشد اما نگران نباشید. راه اندازی یک وبلاگ برای وارد شدن به این روش کسب و کار از آنچه شما فکر می‌کنید راحت‌تر است. شما به آسانی و در ۶ مرحله زیر می‌توانید وبلاگ خود را راه اندازی کنید.

مرحله اول : ساخت بلاگ

شما به راحتی می توانید در کمتر از 30 دقیقه با عضویت در یکی از سرویس دهنده‌های وبلاگ ایرانی مانند بلاگفا یا میهن بلاگ، وبلاگ خود را ایجاد کنید. همچنین می‌توانید از سرویس دهنده‌های خارجی که امکانات بیشتر به شما می‌دهند مانند blogger استفاده کنید..

مرحله دوم : محتوا سازی

ساخت وبلاگ اولین قدم شما برای وارد شدن در این حوزه است. یک وبلاگ خالی برای شما درآمدزایی نمی کند و شما باید برای وبلاگ یا سایت خود محتواسازی کنید. جدا از ترفندها و مهارت‌هایی که یک وبلاگ نویس باید به آن آشنا باشد، موضوعی است که شما درباره ی آن به محتوا سازی می پردازید. انتخاب موضوع مناسب و یا حتی استفاده از موضوعاتی که کمتر به آن‌ها پرداخته شده است بسیار مهم است. سپس به این فکر کنید که برای چه مخاطبانی می‌خواهید تولید محتوا کنید و هدف شما از این تولید محتوا چیست. به عبارت دیگر، جامعه ی هدف خود را انتخاب کنید.
به دلیل گستردکگی تولید محتوا  به شما پیشنهاد میکنیم  مقاله مرتبط با تولید محتوا را حتما مطالعه نمایید.

مرحله سوم : بهینه سازی 

میزان درآمد شما از وبلاگ، مستقیما به میزان بازدید مخاطبان شما ارتباط دارد. به عبارت دیگر، هرچقدر بازدید از سایت شما بیشتر باشد، درآمد شما نیز افزایش خواهد یافت. در اینجا مسئله‌ای به نام سئو یا بهینه سازی محتوا برای موتورهای جستجوگر مطرح می‌شود. یکی از مهمترین راه‌هایی که کاربران به سایت‌ها مراجعه می‌کنند، جستجو در گوگل است. مخاطبین شما عباراتی را که به موضوع محتوای شما مربوط است در اینترنت جستجو می‌کنند و سایت‌هایی نمایش داده می‌شوند که بهترین هماهنگی را با موتورهای جستجو داشته باشند. نگران نباشید اگر سایت خود را در بین رتبه‌های اول مشاهده نکردید، شما تنها باید کمی بیشتر برای وبلاگ خود وقت بگذارید. شما وبلاگ خود را ساخته‌اید و محتوای ارزشمند آن را تولید کرده‌اید و تنها نیاز به بهینه سازی آن محتوا دارد.

 ایده دوم:
همکاری در فروش(
فروش محصول در سایت‌های دیگر)

در این نوع فروش شما محصول یا خدمت خود را در سایت های دیگر به نمایش می گذارید تا از تعداد بازدید آن سایت استفاده کنید و محصول خود را به فروش برسانید. در این روش قطعا سود شما کمتر خواهد بود. این محصولات می توانند فیزیکی یا دانلودی باشند.

فروش محصولات دیگران در سایت خودتان

در این نوع فروش شما لینک محصولات دیگر سایت‌ها را در سایت خودتان نمایش می‌دهید تا کالا و محصول آن سایت بیشتر به نمایش گذاشته شود. در این روش سود شما بیشتر است. علاوه بر این که شما از سایت خود درآمد کسب می‌کنید، بلکه از فروش محصول آن سایت‌ها در سایت خود نیز درصدی از هزینه به شما تعلق می‌گیرد…

ایده سوم
ایجاد و فروش دوره‌های آنلاین

اگر در زمینه‌ی خاصی حرفه‌ای هستید، پس چرا دیگران را آموزش ندهید و از این کار، کسب درآمد نکنید؟

فروش دوره‌های آنلاین ‌یکی دیگر از راه‌های محبوب برای شروع کسب و کار است

. بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند با پیوستن به دوره‌های آنلاین خود مهارت کسب کنند.

درباره نویسنده 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با عضویت در خبرنامه ، از آخرین تخفیف ها و مقالات باخبر شوید…!

پیاده سازی شده با ❤️ در استودیو خلاقیت آرتی گیت

Artigate Studio ® All Rights Reserved

Copyright © 2020

طراحی و پیاده سازی شده با ❤️ در استودیو خلاقیت آرتی گیت |  1400 ©

نسخه جدید سایت در حال بروزرسانی می باشد

سبد خرید
وبلاگ
خانه
حساب کاربری من

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟